• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Archiwum X » Karty Postaci » Ja
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
    Ja
    [Usunięty]




    Wzrost / waga: /
    Wysłany: 27 Październik 2016, 21:49   Ja

    Pseudonim: Ja - jedyne miano jakim się posługuje. Niemożliwe jest to, aby dowiedzieć się, jak Ja ma naprawdę na imię. Możliwe, że Ja też tego nie wie.
    W dzieciństwie wołano na nią Wrzask. Teraz, brzmienie tego słowa wywołuje u niej dreszcze.
    Wiek: 25 lat
    Rasa: Marionetkarz
    Ranga: Obsydianowy Twórca
    Miejsce zamieszkania: Kraina Luster

    Moce:

    * Blokada Umysłu (rangowa)

    * Matczyna Miłość – każda matka chce, aby jej dzieci rozwijały się prawidłowo i zdrowo rosły. Ale co zrobić, gdy stworzy się marionetkę dziecko? Czy serce nie kraja się na myśl o tym, że pociecha zostanie zaklęta w czasie na wieki wieków? Ja nie potrafi się z tym pogodzić. Jest w stanie przenieść świadomość swojej marionetki do doroślejszego ciała.
    Proces jest skomplikowany. Ciało starszej wersji marionetki musi być wykonane z możliwie podobnych (jeśli nie identycznych) materiałów. Jej relacja z marionetką musi być bardzo dobra. Lalka musi być w posiadaniu Ja przez co najmniej 5 lat, aby stworzenie tak głębokiej więzi było możliwe.
    Marionetkę można przenosić tylko dwa razy, a i wiadomo, że już po pierwszym przeniesieniu wzrasta ryzyko skutków ubocznych.

    Podsumowując.

    Wymagania:
    1. Materiały podobne lub identyczne z tymi użytymi do młodszej wersji marionetki.
    2. Głęboka więź marionetkarki z marionetką – co najmniej 5 lat znajomości.
    3. Obie wersje marionetki muszą być stworzone przez Ja.

    Ograniczenia:
    1. Nie jest możliwe przeniesienie świadomości z ciała o podobnym wieku. Możliwe jest przeniesienie świadomości w trzech wariantach: dziecko – nastolatek, dziecko – dorosły, nastolatek – dorosły.
    2. Nie jest możliwe przeniesienie świadomości do młodszego wizualnie ciała. Dorosłej marionetki nie można przenieść do ciała dziecka.

    Skutki uboczne:
    1. Marionetka może nie odnaleźć się w nowym ciele i postradać zmysły.
    2. Świadomość marionetki może zostać rozbita i funkcjonować w dwóch ciałach.
    3. Świadomość marionetki może zniknąć, pozostaną dwa puste ciała.

    Dotychczas, Ja używała tej mocy tylko dwukrotnie. W jednym przypadku zakończyło się to sukcesem, w drugim nastąpiły komplikacje (opis w historii).



    Umiejętności:
    * Nieskrępowana wyobraźnia - Ja potrafi tworzyć marionetki w różnych kształtach i rozmiarach. Nie jest ograniczona humanoidalną formą, czy też niepisanymi zasadami tworzenia pięknych marionetek. Umiejętność ta pozwala jej też na stosowanie nowatorskich rozwiązań jeśli chodzi o używane przez nią materiały - zdarza się tak, że w szale twórczym wykorzystuje wszystko co ma pod ręką.
    Czasami umiejętność ta jest raczej przekleństwem.
    * Nowe szaty cesarza - Ja to nie tylko ładna twarzyczka i umiejętność tworzenia marionetek. Potrafi też tworzyć wspaniałe stroje dla siebie i swoich dzieci. Ale nie tylko. Dzięki tej umiejętności jest w stanie zarabiać na życie.
    * Rasowy cukiernik – pasja do kulinarnych eksperymentów to jedyne co zawdzięcza swojej biologicznej matce. Z biegiem lat jej zainteresowanie w kwestiach kuchennych zawęziło się do słodyczy. Ciasta, ciasteczka, cukierki, czekoladki skrywające w sobie obłędnie pyszne niespodzianki – pieczenie nie stanowi dla marionetkarki najmniejszego problemu.

    Charakter:
    Czy jest możliwe, aby oddać pełen obraz osobowości, która kształtowała się przez lata? Nie. Czy standardowe słowa używane do takich opisów nie wydają się być brutalnie sztywne i sztuczne? Ani świat, ani ludzie nie są czarno-biali, aby móc zawrzeć ich charakter w zaledwie kilkunastu zdaniach, które zabiorą czytelnikowi maksymalnie kilka minut życia.
    Ale...
    Lepsze to niż nic.

    Genialna i oderwana od rzeczywistości. Postrzega świat zupełnie inaczej niż większość istot. Jej myśli niemal w całości zajęte są przez marionetki, które nazywa swoimi dziećmi. Lekkość jaka towarzyszy jej przy ich tworzeniu, szał twórczy i trans w który wpada podczas procesu kreacji – to sprawia że potrafi czuć się szczęśliwa. Nie liczy się wtedy nic innego niż wychodzące spod jej dłoni, nowe życie.
    Niezrozumiana, niekochana, nieszczęśliwa. Samotna artystka pogrążona jest w smutku głęboko zakorzenionym na dnie jej serca. Uczucie porzucenia i braku miłości jej nie opuszcza. Apetyt na miłość i potrzeba akceptacji rosną z każdym stworzonym dzieckiem. Nieukojony żal i niepewność. Podświadomie odrzuca od siebie wszystkich i wszystko, szukając miłości i ukojenia u swoich marionetek. Nie jest w stanie dopuścić do siebie kogokolwiek innego. Nie wierzy w to, że ktoś poza jej dziećmi jest w stanie ją pokochać. Jednocześnie bardzo tego pragnie i odrzuca od siebie jakąkolwiek na to możliwość.
    Pełna nadziei i zwątpienia jednocześnie. Jej nastrój oscyluje pomiędzy tymi dwoma uczuciami. Nadzieja na to, że stworzy marionetkę, która wreszcie wypełni dziurę w jej sercu. Nadzieja na to, że gdy już to nastąpi, będzie w stanie otworzyć się też na świat. Zwątpienie dopadające ją za każdym razem, gdy uświadomi się że jej najnowsze dzieło nadal nie może być uznane za ostatnie. Bowiem Matka Marionetek postanowiła sobie, że przestanie tworzyć, gdy ból w jej sercu zostanie ukojony. Ale czy to kiedykolwiek nastąpi?
    Dobra, ale nieporadna życiowo. Dziewczyna przebywa większość życia odizolowana od reszty świata, w otoczeniu swoich kochanych marionetek. Jej zdolność zawiązywania jakichkolwiek relacji z istotami, które nie wyszły spod jej ręki, jest więcej niż upośledzona. Dopiero uczy się raczkować na płaszczyźnie kontaktów międzyludzkich.
    Skryta egocentryczka. Nie sposób dowiedzieć się, o czym tak naprawdę myśli, a tym bardziej nie będzie mówiła o swoich uczuciach. Oznaczałoby to otwarcie się na kogoś, zaufanie na tyle, aby choć na chwilę opuścić strefę komfortu. Mimo, że nie lubi o sobie mówić, jej świat kręci się wokół niej. Wokół niej i jej marionetek, które stworzyła. Żeby Ją kochały. Ja i jej dzieci. Ja.


    Wygląd zewnętrzny:
    Metr siedemdziesiąt nieporadności życiowej. Pięćdziesiąt siedem kilogramów niepewności. Dwie tęczówki barwy morza podczas sztormu osadzone w dużych, sarnich oczach. Spojrzenie przepełnione pragnieniem miłości i smutkiem. Kąciki brzoskwiniowych, miękkich ust delikatnie uniesione – kontrastowo w stosunku do poważnego spojrzenia. Twarz okolona przez burzę niesfornych, błękitnych pukli. Nos i policzki upstrzone złocistymi piegami w ilości znacznej.

    Niebieska czupryna skrywa ekstrawagancką, artystyczną duszę. Ma to odbicie nie tylko w dzieciach marionetkami. Także jej wygląd, ubiór i zachowanie ukazują jej prawdziwe Ja.
    Dziewczyna igra z modowymi konwenansami, miesza style aż do bólu. Urocza, koronkowa sukienka z mnóstwem falbanek połączona z płaszczem, którego nie powstydziłaby się najdumniejsza bohema? Lewa noga ubrana w żółtą rajstopę w czarne paski, a prawa w czerwoną w czarne kropki? Aksamitna tasiemka ciasno zawiązana na szyi i zawieszony na niej kluczyk? Małe kapelusiki z woalkami, piórkami, koralikami i wszystkim czego dusza zapragnie połączone z kapciami w kształcie kocich łapek i dresami? Tak, to właśnie Ja.
    W strojach, pozorny chaos składa się na odbicie jej wnętrza.

    Ciekawostki:
    * Gdy jest zdenerwowana bądź zestresowana, zaczyna mówić zagadkami.
    * Często urządza dla siebie i marionetek popołudniowe herbatki.
    * Jej marionetki w żadnym wypadku nie są bojowe. Są po prostu jej rodziną, mieszkańcami domu. Nie ma też nad nimi władzy, bowiem oddaje im ich kluczyki.


    Historia:
    Tylko mnie kochaj
     



    Oaza Spokoju

    Anarchs: Rebeliant
    Godność: Charles Belladonna Verbascum
    Rasa: Kapelusznik
    Lubi: wszystko, wszystkich, ( nie licząc wyjątków, patrz: niżej)
    Nie lubi: Nierówności, rodu Rosarium, ludzi będących jednocześnie złymi i zdrowymi psychicznie
    Wzrost / waga: 183 cm/ 63 kg
    Aktualny ubiór: Zielony cylinder schowany pod ubraniem , włosy zaplecione w swoje warkocze, znowu szara bluza i kaptur
    Zawód: Elektryk (?) Amator (?)
    Pan / Sługa: jakakolwiek służba jest sprzeczna z zasadami moralnymi Charlesa
    Pod ręką: podniszczone MP3, talia kart, mały zegarek, ładowarka do MP3, srebrna łyżka, rzeczy, które chowa jego cylinder...
    Broń: szpada zwana Dziurawcem
    Bestia: rawnar wody, Kapeluterek
    Nagrody: Bursztynowy Kompas, Czarodziejska Wstęga, Zegarmistrzowski przysmak
    Stan zdrowia: siniak na potylicy, krwotok z nosa
    SPECJALNE: Moderatoświr, Mistrz Gry
    Dołączył: 06 Kwi 2015
    Posty: 530
    Wysłany: 30 Październik 2016, 18:39   

    Karta ładnia i ciekawa. Wygląd mógłby być ciut bardziej szczegółowy, ale to drobiazg.

    Witam Matkę Lalek i orszak jej tworów po Drugiej Stronie Lustra!

    AKCEPT
    _________________
    - (Music theme )
    (Psychika Charlesa w dużym skrócie )
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 10