• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak


  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer! Dokładne informacje na fanpege'u Spectrofobii lub forumowym Discordzie (odnośniki po prawej)!



    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Szykujcie się na słodkie Walentynki i Dziewannę!

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Kartoteka » Hazel Brooks
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
     



    Dręczyciel

    Godność: Hazel 'Mara' Brooks
    Wiek: 26
    Rasa: Cień
    Lubi: ludzkie sny, słodycze (szczególnie żelki), piwo imbirowe
    Nie lubi: innych Cieni, podbierania żywiciela (jest bardzo zazdrosna), niepotrzebnej agresji
    Wzrost / waga: 170 / 54
    Aktualny ubiór: Klasyczny czarny zestaw na dni chłodniejsze: wysokie buty motocyklowe, obcisłe długie spodnie, koszulka z logo Marilyn Manson, ciepły rozpinany sweter, ramoneska + rzemień na prawym nadgarstku, kryształ górski na szyi i srebrna obrączka na prawym kciuku
    Znaki szczególne: Czarne twardówki, jarzące się błękitne tęczówki, dwie blizny na twarzy, tatuaż na plecach, oddech pachnący (i smakujący) jak cukierki Ice
    Zawód: Barmanka w klubie
    Pod ręką: Klucze do mieszkania, komórka, cukierki Ice, portfel z pieniędzmi.
    Broń: Karambit (schowany)
    Stan zdrowia: Zdrowa.
    Dołączyła: 15 Paź 2018
    Posty: 6
    Wysłany: 24 Październik 2018, 17:03   Hazel Brooks

    Godność: Hazel Brooks
    Tak ją znają w Świecie Ludzi. Sama twierdzi, że kiedyś nazywała się inaczej, ale nie pamięta swojego miana. Hazel Brooks i tak podoba się jej znacznie bardziej

    Pseudonim: Mara
    Mara, lub Zmora, to nazwa słowiańskiego demona, który zwykł grasować w nocy, nawiedzając śpiących ludzi.

    Wiek: 26
    ...na tyle wygląda, ciężko stwierdzić ile ma naprawdę.

    Rasa: Cień

    Ranga: Dręczyciel
    Nie lubiła zbyt często zmieniać żywicieli. Gdy już przyzwyczaiła się do snów jednej osoby, ciężko jej było nawyknąć do snów kogoś obcego. Można powiedzieć, że nie przepadała za podejściem innych Cieni, które zmieniały miejsce żerowania częściej niż ona skarpetki.

    Miejsce zamieszkania: Świat Ludzi
    Uznała, że ludzkie sny są bardziej sycące, szczególnie po odkryciu przez nich Szkarłatnej Bramy. Musi się jednak trzymać na baczności, MORIA krąży po Glassville tam quam leo rugiens – jak lew ryczący, patrzący kogo by tu pożreć...

    Moce:

    Klątwa (rangowa)
    Obrażenia zadane Marze dziwnym zrządzeniem pojawiają się dokładnie w takim samym miejscu u napastnika. Żeby ową moc aktywować, Mara musi być świadoma nadciągającego niebezpieczeństwa. Klątwa rzucona na daną postać trwa 2 posty, ponowne rzucenie wymaga odczekania 3 postów, podczas których obrażenia Mary nie kopiują się na ewentualnych przeciwników.

    Telepatia
    Znacznym ułatwieniem jej żerowania jest telepatia. Używa jej całkiem często, sondując interesujących jej ludzi, jak nie z chęci dowiedzenia kim dana osoba jest, to niejako czytając próbkę jej ostatniego snu. Początkowo traktowała swój dar jako małe przekleństwo, szczególnie, gdy jeszcze nie potrafiła zamknąć umysłu na rozgadane głowy otoczenia; teraz opanowała to niemal do perfekcji. W kwestii własnego bezpieczeństwa, często znosi barierę podczas samotnych powrotów w nocy z pracy do domu – woli unikać kłopotów.
    Podczas walki skupiając się na oponencie potrafi odczytać jego zamiary i zwykle uniknąć ciosów, choć nie zawsze się jej to udaje. Wtedy używa Klątwy.
    Działanie podczas walki: telepatia obejmuje wszystkie osoby w promieniu 2 metrów od Mary. Czytanie trwa 1 post, po czym następuje 1 post przerwy.


    Uzależniający żer
    Jest to efekt uboczny, który pozostawia w umyśle swojego żywiciela, gdy uda się jej wykraść jego sen. Żerowanie Cieni jest dosyć męczącą dla żywiciela czynnością, powodującą niedospanie, fizyczne zmęczenie i szereg innych nieprzyjemnych rezultatów. Żer Mary niejako maskuje całą tą dotkliwą otoczkę powodując silny wyrzut endorfin – zwyczajnie wywołuje u swojego celu ogromną przyjemność, porównywaną do uniesień erotycznych. Uniesienia te są tak silne i intensywne, że powodują lekkie, narastające z każdym kolejnym żerem uzależnienie. Ponadto, kradnąc sen, Mara pozostawia jedno ostatnie wspomnienie ze snu obarczając je przebłyskiem swojej osoby – jakiś szczegół wyglądu, głos albo niewyraźną sylwetkę. Powoduje to podświadome poszukiwanie osoby, która pojawiła się we śnie poprzez skojarzenie jej z przyjemnością.
    Moc nie jest używana podczas walk.


    Umiejętności:

    Nożownictwo
    Co jak co, ale każda kobieta w tym zapyziałym świecie powinna umieć się bronić. Długo zastanawiała się, jak zapobiec bezsilności, kiedy zawiedzie ją jej moc. W końcu doszła do wniosku, że umiejętność posługiwania się nawet małym nożem może niejednokrotnie uratować jej tyłek. Miała rację. Potrafi się nim posługiwać w stopniu przynajmniej zaawansowanym - ciągle ćwiczy, szlifując tą umiejętność.

    Akrobatyka
    Zdarzało się, że musiała wspiąć się to tu to tam, by dostać się do wcześniej upatrzonej zdobyczy. Bywało jednak tak, że miała z tym niejaki problem. Parę lat temu postanowiła zaradzić temu problemowi i oprócz posługiwania się nożem, zaczęła intensywnie ćwiczyć, nabywając przy tym kocią zwinność. Potrafi się wspiąć w miejsca zwykle niedostępne zwykłemu śmiertelnikowi.

    Ciche poruszanie
    Cienie, nawet jeśli nie posiadają własnego cienia, niestety wydają niepotrzebne dźwięki, szczególnie niepotrzebne podczas polowań. Nie musiała długo ćwiczyć, aby nauczyć się stąpać z kocią gracją, nie wydając przy tym najmniejszych dźwięków. Nawet nie starając się skradać chodzi niemal bezszelestnie, czasem strasząc niespodziewających się jej obecności ludzi. Nawet ją to bawi.

    Charakter:
    Wbrew powszechnej opinii o Cieniach, Hazel nie należy do tych nieprzyjemnych, wrednych, posuwających się do nękania stworów, których pełno jest w Krainie Luster i poza nią. Przy pierwszym spotkaniu idzie zauważyć, że jest całkiem sympatyczna, choć nie pozbawiona zadziorności. Zdecydowanie typ introwertyczny. Zdystansowana, łagodna, opisywana raczej jako spostrzegawczy obserwator, aniżeli charyzmatyczny mówca. Dla każdego nowo poznanego jest najczęściej nieufna i chłodna, choć z czasem jej dystans zdecydowanie maleje, okazując swoją ciepłą i pomocną naturę. Jest cierpliwa, cicha, uważna, dobrze kontrolująca własne emocje – nigdy nie pozwala sobie na utratę kontroli w tym aspekcie.
    Niech Was to jednak nie zwiedzie, bowiem Hazel potrafi być uszczypliwa i złośliwa, szczególnie jeśli jest wyprowadzona z równowagi. Wyłącza się jej wówczas hamulec i potrafi z całą dozą szczerości powiedzieć danej osobie co o niej sądzi, absolutnie nie licząc się z ewentualnymi konsekwencjami (tak, nie wyłącza wówczas telepatii, wie dokładnie o czym myśli irytujący ją osobnik). Nie lubi także prób włażenia jej na głowę ani natarczywych prób nawiązania bliższej znajomości.

    Lubi:
    - ludzkie sny (po otwarciu Szkarłatnej Bramy ludziom śnią się bardzo zakręcone sny)
    - słodycze (szczególnie żelki)
    - piwo imbirowe (czasem zabiera butelkę po pracy)

    Nie lubi:
    - innych Cieni (uznaje ich za bandę buców, zwykle unika)
    - podbierania żywiciela (jest bardzo zazdrosna)
    - niepotrzebnej agresji (istoty ograniczające się do prawa pięści uznaje za prymitywne i niewarte uwagi)


    Wygląd zewnętrzny:
    Wysoka i szczupła, zapewne babcie mogłyby uznać ją za wychudzoną, ale dlatego, że zasadzie rzadko się jada i niewiele jej snów do życia potrzeba. Ciało tak zwanego ektomorfika – długie kończyny, drobne dłonie i stopy o długich drobnych palcach, ledwo widoczny rysunek mięśni. Jest także dosyć proporcjonalna – według jednego z głupawych kobiecych magazynów posiada figurę klepsydry – spory biust, wąską talię oraz wydatne biodra. Skórę ma jasną, gdzieniegdzie poznaczoną piegami (ramiona, odrobinę plecy). Ozdobiła ją niegdyś tatuażem – znajduje się on na całej długości pleców.
    Ozdobą twarzy Mary są jej nietypowe oczy – czarne twardówki podkreślają ostry błękit jej tęczówek, które zdają się opalizować w słońcu - ciekawskich zbywa twierdzeniem, że wytatuowała je sobie za młodu. Samą twarz ma raczej pociągłą, bladą, pokrytą feerią piegów w okolicy nosa i policzków. Nos prosty, wąski, o ostrawej końcówce. Usta wąskie – ich linię narusza blizna na górnej wardze. Podobną bliznę posiada na czole. Podczas rozmów, niektórzy stwierdzali, że jej oddech pachnie cukierkami typu Ice. Niewielu przekonało się, że także tak smakuje.
    Twarz okalają jej bardzo jasne blond włosy sięgające mniej więcej do połowy szyi. Niespecjalnie ludzi je układać, także często wygląda na trochę rozczochraną. Nie lubi się także malować – nie uległa trendowi ludzkich kobiet, by nakładać na swoją twarz nie wiadomo jakich specyfików – dzięki temu jej cera jest czysta i pozbawiona przebarwień. Jedyną formą makijażu jaki uznaje za stosowny to rzęsy pociągnięte maskarą.
    Przyjęła całkowicie styl ubioru ludzkiego, ubiera się niemal wyłącznie na czarno. Czarne koszulki z ludzkimi zespołami muzycznymi, czarne obcisłe spodnie z wyższym stanem, wysokie motocyklowe buty. Lubi akcesoria jak biżuteria czy chusty. Na lewym nadgarstku nosi owinięty kilkukrotnie czarny rzemień, na szyi, również na rzemyku, kawałek kryształu górskiego. Kciuk prawej dłoni zdobi srebrna obrączka. Zwykła malować sobie paznokcie, a jakże, na czarno. Gdy zaczyna być chłodniej pojawiają się czarne grubsze swetry, obszerne chusty w kratę (tu pojawia się jakikolwiek inny kolor) i utrzymana w nieskazitelnym stanie ramoneska.

    Znaki szczególne:
    - czarne twardówki i jarzące się niebieskie oczy
    - blizny na twarzy
    - piegi pokrywające jej nos i policzki
    - wiecznie czarny ubiór
    - tatuaż na plecach
    - oddech pachnący (i smakujący) cukierkami Ice


    Historia:
    Hazel Brooks o sobie
    _________________
    #2E9AFE




    Zatrute Jabłko

    Godność: Bane
    Lubi: Alkohol.
    Wzrost / waga: 190 cm /83 kg
    Aktualny ubiór: http://imgur.com/NFU9rBd + skórzane, brązowe rękawiczki.
    Znaki szczególne: Nietypowe oczy, białe włosy, szarawy odcień skóry, potrójna szrama przechodząca przez prawe oko, blizna na szyi.
    Zawód: Chirurg // Ordynator Nadmijdupa, Moczymorda, Furfant i Zbereźnik
    Pan / Sługa: Kurator: Jasiek Sebek.
    Pod ręką: Klucze do mieszkania, klucze do Kliniki, pieniądze.
    Nagrody: Animicus, Prezentełko, Kula Pomocna, Tęczowa Różdżka, Bursztynowy Kompas
    SPECJALNE: Administrator Pomocniczy, Mistrz Gry
    Dołączył: 07 Lip 2016
    Posty: 640
    Ostrzeżeń:
     1/3/3
    Wysłany: 2 Listopad 2018, 19:06   


    Bardzo ładna, przejrzysta karta <3

    AKCEPT
    Witamy po Drugiej Stronie Lustra!



    _________________
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Nie możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Możesz załączać pliki na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 9