• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak


  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer! Dokładne informacje na fanpege'u Spectrofobii lub forumowym Discordzie (odnośniki po prawej)!



    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Szykujcie się na słodkie Walentynki i Dziewannę!

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Kartoteka » Remus Rex
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
     



    Smętek

    Godność: Remus Rex
    Wiek: 22
    Rasa: Kapelusznik
    Lubi: Święty spokój i dobre jedzenie
    Nie lubi: Gadulstwa, obżarstwa i braku kultury
    Wzrost / waga: 180 cm 85 kg
    Aktualny ubiór: Czarna koszula, czarne garniturowe spodnie, eleganckie czarne półbuty, czarny płaszcz spięty broszą z dużym szafirem, na głowie czarny kapelusz z szerokim rondem i ozdobną broszą na boku.
    Znaki szczególne: Kilka ukrytych pod ubraniami nieprzeciętnej wielkości śladów po startych bojach.
    Pod ręką: Kilka miedziaków, scyzoryk i szkło powiększające
    Broń: Dobrej jakości długi miecz
    Nagrody: Czarodziejska Wstęga
    Stan zdrowia: Końskie
    Dołączył: 12 Gru 2017
    Posty: 7
    Wysłany: 13 Grudzień 2017, 00:08   Remus Rex

    Imię: Remus
    Nazwisko: Rex
    Pseudonim: Po prostu Rex; w świecie ludzi znany również jako Richard A. Gordon-Lennox, pod tym nazwiskiem poszukiwany przez organizację MORIA
    Wiek: 22 ludzkie lata
    Rasa: Kapelusznik
    Ranga: Smętek
    Miejsce zamieszkania: Szkarłatna Otchłań, wcześniej Goodwood House położony w Westhampnett w hrabstwie West Sussex w Anglii

    Moce:

    Umbrokineza (ranga): może tworzyć cień i korzystać z niego w celu ukrycia obecności, dezorientowania przeciwników, wspomagania taktycznego odwrotu itd;

    Widzenie aury: umiejętność chwilowego spojrzenia w plan duchowy dająca możliwość obserwacji aury żywych istot. Polega na wyczuciu energii żywych istot w promieniu 25 metrów. Odpowiednie użycie pozwala na skoncentrowanie działania na esencji życiowej jednej osoby, zwierzęcia czy innego żywego organizmu, i jako taka odczytuje niektóre emocje czy zamiary. Wymaga to jednak kontaktu wzrokowego. Nie pozwala zobaczyć niczego co wykracza poza świadomość badanego obiektu, nie działa również na istoty które w jakiś sposób ukrywają własną energię. Ponadto rozproszona forma jej użycia jest bardzo niedokładna, gdyż nie pozwala w żaden sposób odsiać przeróżnych krążących w przestrzeni energii, i jako taka jest bardzo podatna na różnego rodzaju zmyłki i fortele. Jej użycie zdradza świecąca obwódka wokół tęczówek, której oczywiście nie widać jeśli użytkownik zamknie oczy. Wymaga sporej koncentracji, co sprawia, że działa jedynie przez krótką chwilę i raczej nie jest przydatna w otwartym starciu.

    Mroczny Kapelusz: niejako rozszerzenie i zarazem połączenie zdolności typowych dla Kapelusznika i umbrokinezy. Rex niespecjalnie potrafił obchodzić się z kapeluszem przez większość swego życia, jednak od kiedy w jego duszy pojawił się mrok powiązanie jego aury z magicznym przedmiotem zdaje się zacieśniać. Czarodziejskie nakrycie głowy potrafi w specyficzny sposób reagować na uzewnętrzniany przez właściciela cień: jeśli jego pan wyrazi taką wolę, stworzony cień staje się swego rodzaju manifestacją wnętrza kapelusza. Nakrycie znika z głowy właściciela, za to zyskuje on umiejętność przywoływania przedmiotów znajdujących się wewnątrz kapelusza znikąd, niejako wyciągając je z samej przestrzeni. Korzystanie z tej umiejętności wymaga absolutnego skupienia, skorzystanie z innej mocy automatycznie neguje powiązanie i kapelusz wraca na głowę Rexa. Moc działa przez maksymalnie cztery posty, po czym wymaga się przynajmniej sześciu postów odpoczynku, w trakcie którego niemożliwe jest również korzystanie z umbrokinezy.

    Umiejętności:
    Szermierka: jako członek rodziny arystokratycznej od dziecka szkolony przez najlepszych angielskich fechmistrzów w używaniu rozmaitych rodzajów broni białej; najbardziej upodobał sobie jednak miecz długi. Wyspecjalizowany w technikach szkoły europejskiej; w walce posługuje się zbalansowanym stylem będącym w istocie hybrydą fragmentów technik trzech dawnych europejskich szkół przełożonych na klasyczny longsword. Podczas gdy punktem wyjścia jego treningu była średniowieczna szkoła niemiecka, która zapewnia solidne podstawy w postaci siły uderzeń oraz stabilności ostrza, dodatkowe nauki w postaci późniejszych technik szkół włoskiej i francuskiej zapewniają swobodę ruchu dzięki naciskowi kładzionemu na pracę nóg, a także wiedzę i doświadczenie przydatne w walce z przeciwnikiem opancerzonym lżej niźli przeciętny średniowieczny piechur. Zazwyczaj walczy trzymając miecz w jednej ręce, jednak gdy brakuje mu siły uderzenia potrafi również używać formy dwuręcznej;

    Ukrywanie się: potrafi przemieszczać się po cichu po niemalże każdym rodzaju podłoża, umiejętnie ukrywa również swoją obecność korzystając z elementów otoczenia. Również kontrola oddechu nie jest mu obca. Podsumowując: potrafi poruszać się w taki sposób, aby jego obecność była trudna do wykrycia, czy to w celu zgubienia pościgu czy podsłuchania rozmowy;

    Tropienie: doskonale radzi sobie z tropieniem zwierzyny, ludzi czy innych stworów w obszarach niezamieszkałych, niemal równie dobrze idzie mu odnajdowanie śladów ludzi i innych w ośrodkach miejskich i tym podobnych.

    Charakter: Raczej cichy i zamknięty w sobie, choć potrafi wybuchnąć gdy ktoś działa mu na nerwy. Nie znosi osób które bluzgają ponad miarę, docenia jednak siłę podkreślenia nieciekawej sytuacji dosadnym przekleństwem. Posiada silne poczucie sprawiedliwości, często wydaje mu się, że jest to proste pojęcie i jego pogląd na tę sprawę jest jedynym słusznym. Zazwyczaj stara się nie wtykać nosa w nie swoje sprawy, jednak, jak na ironię, chęć obrony słabszych oraz wspomniane poczucie sprawiedliwości często bierze w nim górę. Wychowany w wyższych sferach potrafi docenić luksusy oraz piękno sztuki, jednak wbrew pozorom nie jest on rozpuszczonym paniczykiem. Wręcz przeciwnie: trudy jego późniejszego życia sprawiły, że doskonale potrafi przystosować się do ciężkich warunków. Ponad wszystko uwielbia spokój, dobre jedzenie i dobrą muzykę, nie znosi natomiast osób które mówią dużo i bez sensu.

    Wygląd zewnętrzny: Jest wysokim mężczyzną o długich, czarnych włosach i czarnych oczach. Jego naznaczona gdzieniegdzie śladami po ranach skóra wydaje się być nienaturalnie wręcz blada, nawet jak na standardy magicznych istot. Ubiera się praktycznie wyłącznie na czarno, czasami z białymi elementami; zazwyczaj są to proste, czarne spodnie oraz czarna lub biała koszula, czasami również jeden z podróżnych płaszczy spięty broszką z dużym szafirem, urodzinowym prezentem z czasu jego ziemskiego życia. Na głowie widnieje nieodłączne nakrycie w postaci czarnego kapelusza z szerokim rondem i białą broszą z niewielkim piórkiem.

    Historia: http://spectrofobia.cba.pl/viewtopic.php?p=63677




    Zatrute Jabłko

    Godność: Bane
    Lubi: Alkohol.
    Wzrost / waga: 190 cm /83 kg
    Aktualny ubiór: http://imgur.com/NFU9rBd + skórzane, brązowe rękawiczki.
    Znaki szczególne: Nietypowe oczy, białe włosy, szarawy odcień skóry, potrójna szrama przechodząca przez prawe oko, blizna na szyi.
    Zawód: Chirurg // Ordynator Nadmijdupa, Moczymorda, Furfant i Zbereźnik
    Pan / Sługa: Kurator: Jasiek Sebek.
    Pod ręką: Klucze do mieszkania, klucze do Kliniki, pieniądze.
    Nagrody: Animicus, Prezentełko, Kula Pomocna, Tęczowa Różdżka, Bursztynowy Kompas
    SPECJALNE: Administrator Pomocniczy, Mistrz Gry
    Dołączył: 07 Lip 2016
    Posty: 640
    Ostrzeżeń:
     1/3/3
    Wysłany: 17 Grudzień 2017, 17:28   


    Na wstępie przepraszam, że nikt wcześniej nie sprawdził karty. Mogę to wytłumaczyć tym, że okres przedświąteczny to istny młyn i na wszystko brakuje czasu.

    Karta bardzo ładna. Przejrzysta, zawierająca wszystkie niezbędne informacje. Nie ma błędów zarówno językowych jak i interpunkcyjnych, co mnie bardzo cieszy.

    Muszę jednak przyczepić się do jednej, bardzo istotnej rzeczy - do mocy. A konkretniej Mrocznego Kapelusza.
    Jako, że jestem osobą która zjadła zęby na niejednym RPGu (mowa o grze fabularnej, nie komputerowej) wiem jak Twoja postać zamierza walczyć, wiem jak zamierza wykorzystywać moc Kapelusza. Albo nie tyle wiem, co mogę przypuszczać ale coś mi mówi, że nie mylę się w tej kwestii.
    Problem polega na tym, że moc którą opisałeś jest tak naprawdę sklejką 2 w 1. Chowanie w Kapeluszu przeróżnych przedmiotów to domena Kapeluszników i o ile wyjmowanie ich "z powietrza" spokojnie by przeszło, tak nie mogę się zgodzić na przemieszczanie się w obrębie cienia. Albo jedno, albo drugie.
    Na Spectrofobii rzadko kiedy dochodzi do walk fabularnych, dlatego wydaje mi się, że nie musisz czynić ze swojej postaci Boga Wojny.
    Osobiście poleciłbym by Mroczny Kapelusz pozostawić mocą, umożliwiającą wyjmowanie przedmiotów "z powietrza". W połączeniu z Szermierką tworzy to i tak śmiercionośny duet, nie sądzisz?


    _________________
     



    Smętek

    Godność: Remus Rex
    Wiek: 22
    Rasa: Kapelusznik
    Lubi: Święty spokój i dobre jedzenie
    Nie lubi: Gadulstwa, obżarstwa i braku kultury
    Wzrost / waga: 180 cm 85 kg
    Aktualny ubiór: Czarna koszula, czarne garniturowe spodnie, eleganckie czarne półbuty, czarny płaszcz spięty broszą z dużym szafirem, na głowie czarny kapelusz z szerokim rondem i ozdobną broszą na boku.
    Znaki szczególne: Kilka ukrytych pod ubraniami nieprzeciętnej wielkości śladów po startych bojach.
    Pod ręką: Kilka miedziaków, scyzoryk i szkło powiększające
    Broń: Dobrej jakości długi miecz
    Nagrody: Czarodziejska Wstęga
    Stan zdrowia: Końskie
    Dołączył: 12 Gru 2017
    Posty: 7
    Wysłany: 21 Grudzień 2017, 12:35   

    Witam. Co do uwagi- pewnie masz rację, po sporej ilości zmian i poprawek uznałem po prostu, że wolę zostawić to już tak jak jest niż kombinować dalej. W końcu ktoś z ekipy dużo lepiej będzie wiedział w jaki sposób zbalansować umiejętności tak, aby nie były OP w stosunku do innych postaci w grze, jakby nie było widzieliście dużo więcej kart postaci niż ja i lepiej wiecie jak przebiega rozgrywka. Zaraz naniosę poprawkę na kartę.

    Mam jednak jeszcze jedno pytanie, a w zasadzie prośbę. Z perspektywy czasu stwierdzam, że umiejętność telekinezy jednak niespecjalnie pasuje do tej postaci. Czy jest jeszcze możliwość jej zamiany? Na przykład na coś takiego:

    Widzenie aury: umiejętność chwilowego spojrzenia w plan duchowy dająca możliwość obserwacji aury żywych istot. Polega na wyczuciu energii żywych istot w promieniu 25 metrów. Odpowiednie użycie pozwala na skoncentrowanie działania na esencji życiowej jednej osoby, zwierzęcia czy innego żywego organizmu, i jako taka odczytuje niektóre emocje czy zamiary. Wymaga to jednak kontaktu wzrokowego. Nie pozwala zobaczyć niczego co wykracza poza świadomość badanego obiektu, nie działa również na istoty które w jakiś sposób ukrywają własną energię. Ponadto rozproszona forma jej użycia jest bardzo niedokładna, gdyż nie pozwala w żaden sposób odsiać przeróżnych krążących w przestrzeni energii, i jako taka jest bardzo podatna na różnego rodzaju zmyłki i fortele. Jej użycie zdradza świecąca obwódka wokół tęczówek, której oczywiście nie widać jeśli użytkownik zamknie oczy. Wymaga sporej koncentracji, co sprawia, że działa jedynie przez krótką chwilę i raczej nie jest przydatna w otwartym starciu.

    Pozdrawiam ;)




    Zatrute Jabłko

    Godność: Bane
    Lubi: Alkohol.
    Wzrost / waga: 190 cm /83 kg
    Aktualny ubiór: http://imgur.com/NFU9rBd + skórzane, brązowe rękawiczki.
    Znaki szczególne: Nietypowe oczy, białe włosy, szarawy odcień skóry, potrójna szrama przechodząca przez prawe oko, blizna na szyi.
    Zawód: Chirurg // Ordynator Nadmijdupa, Moczymorda, Furfant i Zbereźnik
    Pan / Sługa: Kurator: Jasiek Sebek.
    Pod ręką: Klucze do mieszkania, klucze do Kliniki, pieniądze.
    Nagrody: Animicus, Prezentełko, Kula Pomocna, Tęczowa Różdżka, Bursztynowy Kompas
    SPECJALNE: Administrator Pomocniczy, Mistrz Gry
    Dołączył: 07 Lip 2016
    Posty: 640
    Ostrzeżeń:
     1/3/3
    Wysłany: 26 Grudzień 2017, 21:32   


    Teraz moc Kapelusza jest w porządku, wcześniej pachniała OP. Zgadzam się na taki jej 'wygląd' i ograniczenia.

    Nowa moc którą opisałeś jest w porządku - po prostu wklej ją zamiast Telekinezy. Wszelkie poprawki nanieś w pierwszym poście, gdzie znajduje się Twoja karta.

    Wstępnie akceptuję kartę, proszę jednak byś naniósł poprawki tam gdzie uważasz, że są konieczne. Gdy to zrobisz, zgłoś to a ostatecznie sprawdzę zmiany i akceptuję kartę. Zamknę też wtedy temat i będziesz mógł hulać po naszych światach ;)

    To już ostatnia prosta!





    _________________
     



    Smętek

    Godność: Remus Rex
    Wiek: 22
    Rasa: Kapelusznik
    Lubi: Święty spokój i dobre jedzenie
    Nie lubi: Gadulstwa, obżarstwa i braku kultury
    Wzrost / waga: 180 cm 85 kg
    Aktualny ubiór: Czarna koszula, czarne garniturowe spodnie, eleganckie czarne półbuty, czarny płaszcz spięty broszą z dużym szafirem, na głowie czarny kapelusz z szerokim rondem i ozdobną broszą na boku.
    Znaki szczególne: Kilka ukrytych pod ubraniami nieprzeciętnej wielkości śladów po startych bojach.
    Pod ręką: Kilka miedziaków, scyzoryk i szkło powiększające
    Broń: Dobrej jakości długi miecz
    Nagrody: Czarodziejska Wstęga
    Stan zdrowia: Końskie
    Dołączył: 12 Gru 2017
    Posty: 7
    Wysłany: 27 Grudzień 2017, 11:21   

    Zrobione. Myślę, że taką postacią będzie się dobrze grało, bez sensu było zostawić moc z której pewnie i tak bym nie korzystał. Co do Mrocznego Kapelusza sądzę, że masz absolutną rację: taki układ mocy pewnie nieźle by się sprawdził przy pisaniu np opowiadania, ale w grze gdzie trzeba liczyć się z obecnością innych graczy mogłoby być nieco gorzej. Dzięki wielkie za pomoc ;)




    Zatrute Jabłko

    Godność: Bane
    Lubi: Alkohol.
    Wzrost / waga: 190 cm /83 kg
    Aktualny ubiór: http://imgur.com/NFU9rBd + skórzane, brązowe rękawiczki.
    Znaki szczególne: Nietypowe oczy, białe włosy, szarawy odcień skóry, potrójna szrama przechodząca przez prawe oko, blizna na szyi.
    Zawód: Chirurg // Ordynator Nadmijdupa, Moczymorda, Furfant i Zbereźnik
    Pan / Sługa: Kurator: Jasiek Sebek.
    Pod ręką: Klucze do mieszkania, klucze do Kliniki, pieniądze.
    Nagrody: Animicus, Prezentełko, Kula Pomocna, Tęczowa Różdżka, Bursztynowy Kompas
    SPECJALNE: Administrator Pomocniczy, Mistrz Gry
    Dołączył: 07 Lip 2016
    Posty: 640
    Ostrzeżeń:
     1/3/3
    Wysłany: 27 Grudzień 2017, 19:40   


    To jeszcze gwoli ścisłości:
    - Widzenie Aury: działanie 1- 2 posty, odpoczynek 1 post.
    - Mroczny Kapelusz: działanie i odpoczynek taki, jak opisałeś.
    - Umbrakineza: ograniczenia rangowe, opisane w osobnym temacie.

    Wszystko pięknie. Dziękuję za współpracę :)


    Witam Szermierza z Kapeluszem po Drugiej Stronie Lustra!
    AKCEPT


    _________________
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Nie możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Możesz załączać pliki na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 1,58 sekundy. Zapytań do SQL: 10