• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak
  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer!

    SPECTROFOBIA.FORUMPOLISH.COM

    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Kompendium Wiedzy » Rangi w organizacjach.
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
     



    Porcelanowy Panicz

    Karciana Szajka: Król
    Godność: Lord Oleander de Roitelette
    Wiek: Od dawna jest dorosły, choć wciąż wygląda na 16 lat.
    Lubi: Siebie, władzę, swoje bestie, wszystko co krwawe i potworne
    Nie lubi: Mleka, a fe!
    Wzrost / waga: 160 cm czystego zła! (+ 4 cm dzięki butom) / Lekka niedowaga
    Aktualny ubiór: Beżowa koszula, brązowy krawat z przyczepioną kościaną broszą, czarne spodnie, wysokie skórzane buty zapinane na klamry i ozdobione z przodu króliczymi czaszkami, długi, czarny płaszcz. Do tego klasyczny, czarny kapelusz z doczepionym niewielkim ptasim szkieletem oraz kartą Króla Pik.
    Znaki szczególne: Androgyniczna uroda, dwubarwność tęczówki i ledwie widoczne źrenice
    Bestia: Yūrei – Morita, Eques – Pan Jednorożek, Noaliks – Christo, Avi – Dolly
    Nagrody: Bursztynowy Kompas, Kamień Duszy, Kłamstwożerca
    SPECJALNE: Administrator-Zombie, Grafik | Maskotka Forum
    Dołączył: 25 Lis 2010
    Posty: 2309
    Wysłany: 19 Marzec 2011, 23:32   Rangi w organizacjach.

    Poniżej znajdują się rangi w organizacjach. Są to tytuły dodatkowe, które można wybrać posiadając już jedną z rang głównych. Do ugrupowań można zapisać się od razu, przy tworzeniu KP (po uprzednim zapytaniu przywódcy organizacji) bądź już w trakcie gry, zgłaszając swoją kandydaturę w tym temacie.
    UWAGA! Nie można na samym początku dostać rangi przywódcy. Zaczynamy od niższego stanowiska, a potem dopiero wybrany zostaje szef.

    » Spis zajętych stanowisk
    » Przywracanie utraconej rangi


    Stowarzyszenie Czarnej Róży

    Czarna Róża:
    Wielka przywódczyni stojąca na czele Stowarzyszenia. Jako cel obrała sobie potajemne przejęcie władzy nad Krainą Luster i kto wie... Może później także nad światem ludzi.
    + jedna dodatkowa moc
    + władza nad członkami Stowarzyszenia
    Briar:
    Zaufany doradca, a także prawa ręka Czarnej Róży. Podczas jej nieobecności podejmuje najważniejsze decyzje dotyczące Stowarzyszenia.
    + jedna dodatkowa umiejętność
    Ciernisty Egzekutor:
    Zabójca na usługach Czarnej Róży. Prawdziwy mistrz w swoim fachu.
    + zwiększona zwinność
    + zwiększona siła
    Różany Strażnik:
    Wojownik tajnej armii Stowarzyszenia.
    + zwiększona siła
    + zwiększona wytrzymałość
    Różany Czarnoksiężnik/Czarownica:
    Czarnoksiężnicy i Czarownice pracujący dla Stowarzyszenia potajemnie opracowują dla nich zaklęcia i mikstury mogące przydać się w opanowaniu Krainy.
    + dodatkowa umiejętność: tworzenie leczących eliksirów i trucizn
    Różany Błazen:
    Najbardziej zwariowana osoba w organizacji. Większość członków Stowarzyszenia Czarnej Róży jest bardzo spokojna i stonowana, zaś on roztacza swój blask na wszystkie strony świata i potrafi rozbawić samą przywódczynię, która raczej stroni od uśmiechu. Nie ma jakiegoś niesamowicie wysokiego stanowiska w hierarchii, jednak jest jednym z najbardziej lubianych członków.
    + dodatkowa moc: sprawianie, że róże w ogrodzie Różanej Wieży chichoczą
    Członek:
    Zwykły członek Stowarzyszenia.
    + zwiększona wytrzymałość
    Maskotka*:
    Ulubieniec Czarnej Róży, którego ma bardziej za swojego pupilka niżeli prawdziwego członka Stowarzyszenia.

    Organizacja MORIA

    Główny Zarządca:
    Najważniejsza ranga. To on/ona wszystko nadzoruje, wynajmuje zwiadowców itd. Posiada kartę otwierającą wszystkie drzwi w bazie. Jest upoważniony(-a) do przeprowadzania przesłuchań.
    + jedna dodatkowa umiejętność
    + dodatkowa umiejętność: walka bronią palną
    + władza nad członkami organizacji MORIA
    Zastępca Zarządcy:
    Zajmuje się głównie wszelkimi formalnościami. Papierkowa robota itp. Nieznaczny to jednak, że nic nie potrafi. Jak sama nazwa wskazuje zastępuję zarządcę, gdy ten nie jest w stanie czegoś zrobić, bądź po prostu mu się nie chce. Jest upoważniony(-a) do przeprowadzania przesłuchań.
    + jedna dodatkowa umiejętność
    Naukowiec:
    Pracownik organizacji MORIA. Opracowują oni nowe rodzaje broni, a także badają próbki i wszystko to, co dostaną od Zwiadowców.
    + duża wiedza
    + możliwość założenia swojego laboratorium
    Zwiadowca:
    Zwiadowcy to ludzie po specjalnym szkoleniu, których MORIA wynajęła do zbadania Krainy Luster i zebrania jak najwięcej informacji o istotach ją zamieszkujących. Każdy Zwiadowca posiada medalion-krzyż pozwalający przenosić się między światami bez konieczności przechodzenia przez Szkarłatną Otchłań.
    + artefakt: krzyż
    Medyk:
    Tej rangi chyba tłumaczyć nie trzeba.
    + dodatkowe umiejętności medyczne
    Żołnierz:
    Członek sił bojowych organizacji MORIA.
    + dodatkowa umiejętność: walka bronią palną
    Członek:
    Zwykły członek organizacji.
    + zwiększona siła
    Maskotka*:
    Ulubieniec Zarządcy, którego ma bardziej za swojego pupilka niżeli prawdziwego członka organizacji.

    Karciana Szajka

    Król:
    Najwyższe stanowisko w Karcianej Szajce, obok Królowej. Jest to osoba niepoczytalna, jednak umiejąca doskonale poradzić sobie z zarządzaniem organizacją pełną psychopatów wręcz.
    + jedna dodatkowa moc
    + władza nad członkami Stowarzyszenia
    Królowa:
    Najwyższe stanowisko w Karcianej Szajce, obok Króla. Bo w końcu każdy Król musi mieć Królową, a szczególnie w organizacji pełnej niepoczytalnych osóbek. Ma władzę równą władzy Króla.
    + jedna dodatkowa moc
    + władza nad członkami Stowarzyszenia
    As:
    Innymi słowy, doradca Króla i Królowej. Wspiera ich, pomaga w podejmowaniu decyzji oraz utrzymaniu w ryzach członków Szajki.
    + jedna dodatkowa umiejętność
    Walet:
    Czasem także nazywani strażnikami. Są to najlepsi wojownicy Karcianej Szajki.
    + zwiększona siła
    + zwiększona wytrzymałość
    Joker:
    Szaleniec, psychopata, wręcz dzika bestia, a nie człowiek. Joker jest absolutnie nieprzewidywalny i pod pewnymi względami obawiają się go nawet Król i Królowa. Być może dlatego, że wyjątkowo ciężko jest się go pozbyć.
    + zwiększona wytrzymałość
    Kier / Karo / Trefl / Pik:
    Zwykli członkowie organizacji. Każdy członek może wybrać sobie dowolny symbol karciany, który potem będzie jego znakiem rozpoznawczym.
    + zwiększona zwinność
    Maskotka*:
    Ulubieniec Króla lub Królowej, którego mają bardziej za swojego pupilka niżeli prawdziwego członka organizacji.


    * Ranga Maskotki nie daje nic, poza samym tytułem. O tym, czy ją dostaniesz decyduje szef organizacji. Przywódcy nie są jednak zobowiązani do wybierania Maskotek, toteż te rangi są w ugrupowaniach opcjonalne, w zależności od zdania szefa.
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Nie możesz załączać plików na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 10