• Nie minęło zbyt wiele czasu od rozpoczęcia działalności AKSO, a po całej Otchłani rozniosła się wieść o tajemniczej mgle, w której znikają statki. Czytaj więcej...
  • Wstrząsy naruszyły spokój Morza Łez!
    Odczuwalne są na całym jego obszarze, a także na Herbacianych Łąkach i w Malinowym Lesie.
  • Karciana Szajka została przejęta. Nowa władza obiecuje wielkie zmiany i całkowitą reorganizację ugrupowania. Pilnie poszukiwani są nowi członkowie. Czytaj więcej...
  • Spectrofobia pilnie potrzebuje rąk do pracy! Możecie nam pomóc zgłaszając się na Mistrzów Gry oraz Moderatorów.
Trwające:
  • Skarb Pompei
  • Zmrożone Serce


    Zapisy:
  • Chwilowo brak

    Zawieszone:
  • Brak


  • Drodzy użytkownicy, oficjalnie przenieśliśmy się na nowy serwer! Dokładne informacje na fanpege'u Spectrofobii lub forumowym Discordzie (odnośniki po prawej)!



    Zapraszamy do zapoznania się z Uśrednionym Przelicznikiem Waluty. Mamy nadzieję, że przybliży on nieco realia Krainy Luster i Szkarłatnej Otchłani.

    Szykujcie się na słodkie Walentynki i Dziewannę!

    Zimowa Liga Wyzwań Fabularnych nadeszła. Ponownie zapraszamy też na Wieści z Trzech Światów - kanoniczne zdarzenia z okolic Lustra i Glasville. Strzeżcie się mrocznych kopuł Czarnodnia i nieznanego wirusa!

    W Kompendium pojawił się chronologiczny zapis przebiegu I wojny pomiędzy Ludźmi i KL. Zainteresowanych zapraszamy do lektury.

    Drodzy Gracze, uważajcie z nadawaniem swoim postaciom chorób psychicznych, takich jak schizofrenia czy rozdwojenie jaźni (i wiele innych). Pamiętajcie, że nie są one tylko ładnym dodatkiem ubarwiającym postać, a sporym obciążeniem i MG może wykorzystać je przeciwko Wam na fabule. Radzimy więc dwa razy się zastanowić, zanim zdecydujecie się na takie posunięcie.

    Pilnie poszukujemy Moderatorów i Mistrzów Gry. Jeżeli ktoś rozważa zgłoszenie się, niech czym prędzej napisze w odpowiednim temacie (linki podane w polu Warte uwagi).

    ***

    Drodzy użytkownicy z multikontami!
    Administracja prosi, by wszystkie postaci odwiedzać systematycznie. Jeżeli nie jest się w stanie pisać wszystkimi na fabule, to chociaż raz na parę dni posta w Hyde Park
    .
    Marionetki – otwarte
    Kapelusznicy – otwarte
    Cienie – otwarte
    Upiorna Arystokracja – otwarte
    Lunatycy – otwarte
    Ludzie – otwarte
    Opętańcy – otwarte
    Marionetkarze – otwarte
    Dachowcy – otwarte
    Cyrkowcy – otwarte
    Baśniopisarze – otwarte
    Szklani Ludzie – otwarte
    Strachy – otwarte
    Senne Zjawy – otwarte
    Postaci Specjalne – otwarte

    Ponieważ cierpimy na deficyt Ludzi, każda postać tej rasy otrzyma na start magiczny przedmiot. Jaki to będzie upominek, zależy od jakości Karty Postaci.



    » Kartoteka » Freki
    Poprzedni temat :: Następny temat
    Autor Wiadomość
     



    Ludożerca

    Godność: Elizabeth 'Freki' Kane
    Wiek: 24
    Rasa: Cyrkowiec
    Lubi: Ciszę, obecność natury wokół siebie, książki, zwierzęta (niekoniecznie jeść), względny spokój. Smak krwi. Cień przerażenia w oczach swych ofiar. Gonitwę.
    Nie lubi: Głośnych dźwięków, tłoku, ludzi (gdy nie jest specjalnie głodna), istot aroganckich i przemądrzałych.
    Wzrost / waga: 178 / 56
    Aktualny ubiór: Luźna lniana koszula z grubszym skórzanym pasem w talii, obcisłe spodnie z czerwonymi owijaczami, skórzane buty za kostkę, gruby nieforemny sweter. I wszystko w odcieniach szarości.
    Znaki szczególne: Oczy błyskające w ciemności, liczne blizny na ramionach i plecach, szpiczaste paznokcie.
    Pan / Sługa: Opiekun: Kris
    Pod ręką: xxx
    Bestia: Magiczny Kapeluterek
    Stan zdrowia: Cała i zdrowa.
    Dołączyła: 28 Wrz 2018
    Posty: 9
    Wysłany: 29 Wrzesień 2018, 16:37   Freki

    Godność: Elizabeth Kane

    Obiekt 013b, siostra obiektu 013a "Geri", córa nieżyjącej już dr Ursuli Kane i dr Jacka Kane, którzy sami zgłosili się do projektu Direwolf, jak mówili "ku chwale ludzkości". Jakże szybko pożałowali...
    Skąd zna swoje imię? Nie powinna, strażnicy mówili tylko "Freki" albo "potworzyca". To ojciec, w ramach ostatniej woli swej zmarłej żony, mówił do niej po imieniu, zanim usunięto go z projektu.



    Pseudonim: Freki

    Obiekty projektu Direwolf nazwano imionami mitycznych wilków Odyna. Geri "żarłoczny" i Freki "łapczywy" - jakże trafnie nazwani. W swym czerwonym szale potrafili naprawdę łapczywie pożerać mięso podstawianych im skazańców.


    Wiek: 24 lata

    Urodziła się w laboratorium, w którym przeprowadzano bestialskie eksperymenty - próbowano połączyć ludzki materiał genetyczny z genomem bestii grasujących po drugiej stronie Lustra. Była dzieckiem z probówki, dojrzewała w przyspieszonym tempie w brzuchu swej matki. Obok dorastał jej brat bliźniak.


    Rasa: Cyrkowiec

    Kto by chciał być taki jak ona? Przecież mogła być człowiekiem, żyć sobie spokojnie gdzieś na przedmieściach, chodzić do szkoły, potem studiować, zakochać się…
    Wszelkie szanse normalnego życia odebrano jej już zanim się urodziła. Czy dalej dziwisz się, czemu gardzi rodzajem ludzkim?



    Ranga: Ludożerca

    W zasadzie, nie ogranicza się wyłącznie do czysto ludzkiego mięsa, choć to ceni sobie najbardziej – jak zwykła mówić, najsłodsze, soczyste, lekko łykowate. Zdarzały się jej uczty na Opętańcach (bardziej pikantne, twardsze). Raz zdarzył się Lunatyk (błękit jego krwi był początkowo niepokojący, choć sama tkanka okazała się niesamowicie delikatna).


    Miejsce zamieszkania: Kraina Luster

    Uciekła ze świata Ludzkiego. Jak mogłaby mieszkać w miejscu, w którym chadzają te, jednocześnie parszywe, jak i przepyszne istoty jakimi są ludzie? Tak, czasem odwiedza Ludzkie rejony. W wiadomym celu.


    Moce:


    - Kły jadowe - rangowa
    Niemalże od razu odkryto znaczny przyrost tkanki w okolicach zębów i tkanki podniebienia. Kły dziewczyny, zarówno górne jak i dolne, wydłużyły się. Podczas badań odkryto w nich cieniutkie kanaliki, prowadzące do wybrzuszeń w górnej części podniebienia twardego. Po zbadaniu toksyny produkowanej w owych gruczołach, okazało się, że jest to zjadliwsza wersja toksyny botulinowej.
    Działanie: po wstrzyknięciu trucizny w tkankę, powoduje ona paraliż – w zależności od miejsca injekcji: całej kończyny, od pasa w górę/dół lub całego ciała (ciężko to osiągnąć, bo trzeba by było wstrzyknąć to paskudztwo bezpośrednio w dużą arterię). Działanie toksyny trwa 3 tury. Gruczoły ponownie będą pełne po kolejnych dwóch turach.


    - Odporność na jady i trucizny
    W wyniku mutacji genetycznej, ciało Freki niemal całkowicie uodporniło się na większość znanych trucizn i toksyn, co jest dużym udogodnieniem, patrząc na fakt, że sama wytwarza wyjątkowo zjadliwą truciznę, działaniem podobną do toksyny botulinowej.
    Działanie: ciało dziewczyny łagodniej (przy tych naprawdę silnych specyfikach) lub wcale nie reaguje (przy tych lżejszych) na destrukcyjne działanie substancji – w tym także alkoholu, bardzo szybko je neutralizując. W skrajnych przypadkach, pojawia się świąd, pieczenie, drobna wysypka lub upojenie alkoholowe.


    - Widzenie w ciemności

    Źrenice zwykłego człowieka potrzebują chwili do akomodacji do nagłej zmiany panujących warunków. Źrenice Freki nie dość, że reagują w niezwykle krótkim czasie, to są w stanie rozszerzyć się do ogromnych rozmiarów, dając dziewczynie możliwość przeniknięcia niemalże całkowitego mroku.
    Działanie: podczas bardzo małej ekspozycji świetlnej, źrenice zajmują niemal całą tęczówkę, stając się dwoma czarnymi punktami na jaj szarobladej skórze. Uwaga: nie działa przy całkowitym braku światła (np. pomieszczenie bez dostępu światła).



    Umiejętności:


    - Zwiększona siła
    Mieszanie genów to bardzo niebezpieczna praktyka – jakże boleśnie przekonali się o tym strażnicy, gdy usiłowali zamknąć Freki podczas jednego z wielu ataków szału w jej okresie dziecięcym. Już wtedy przejawiała ogromną siłę, a gdy rozwijała się dalej, jej siła rosła razem z nią. Dzieje się to za sprawą wytrzymalszych kości i lepiej rozwiniętych mięśni, choć nie można powiedzieć o niej Herod baba. Obecnie jest w stanie podnieść nawet 250 kg (zachowuje pozory, często ćwicząc).

    - Akrobatyka
    Oto co powstało po zabawie w ewolucję. Freki ze zwinnością małpy potrafi poruszać się po różnych przeszkodach, w parkour'owym stylu przeskakiwać po dachach, poręczach, wspinać się, chować w zakamarkach. W odpowiednich warunkach, jest w stanie wspiąć się i wejść niemalże wszędzie, ale nie jest to człowiek-pająk, po idealnie płaskiej pionowej ścianie będzie miała problem wejść.

    - Walka wręcz
    Czego innego się uczysz, gdy tworzą Cię jako żywą broń? Szybko opanowała podstawy obrony, wkrótce też nauczyła się jak atakować. Oba Wilczęta walczą od czasów dziecięcych.
    W praktyce wygląda to tak, że potrafi rozbroić przeciwnika, powalić go, uciec z chwytu, zdzielić tak, żeby naprawdę zabolało (co nie jest trudne, patrząc na jej zwiększoną siłę).



    Charakter:

    Jest skrzywiona - to pierwsze, co zauważysz rozmawiając z Freki. Jest nieufna wobec obcych (ludzi szczególnie), ciężko zdobyć jej zaufanie. Bywa tak, że działa czysto instynktownie, gdy natłok złych emocji, z którymi do końca sobie jeszcze nie radzi, zaczyna ją przytłaczać. Zdarzają się wówczas próby ucieczki, czy to fizyczne czy zamknięcie się w sobie. W ekstremalnych przypadkach, woli przyatakować, po czym oddalić się na, jak się jej zwykle wydaje, bezpieczniejszą odległość. Cóż, nie należy do najłatwiejszych w obsłudze.
    Inna sprawa, gdy już kogoś pozna i zaakceptuje, staje się zupełnie inną istotą. Niech nie dziwi Cię, to, że ufnie lgnie i z dziką zazdrością chroni tych, na których jej zależy. Pod twardym wierzchem kryje się miękkie, puchate wnętrze porzuconego dziecka, któremu szczędzono pozytywnych emocji.
    Niech nie zmyli Was jej zwykle poważny wyraz twarzy. Potrafi żartować, rozumie sarkazm i łapie metafory (co jest trudne do osiągnięcia w tak specyficznych warunkach, w których przyszło jej dorastać). Podczas testów wykazywała się całkiem wysokim poziomem inteligencji. Uczy się niezwykle szybko i zapamiętuje bardzo dużo informacji.
    Zdarzają się sytuacje, podczas nawet przyjaciel powinien się ulotnić w miejsce, do którego Freki nie dotrze. Dzieje się to wtedy, gdy zostanie zmuszona do walki, czy to w obronie własnej czy stając w obronie swoich najbliższych. Włącza się w niej wówczas pstryczek, instynkt, mówiący jej "przetrwaj lub zgiń". Będzie walczyć dopóty, dopóki jej przeciwnik się rusza i ciężko ją z tego stanu obudzić. Co nie znaczy, że nie możesz próbować. Sama próbuje z tym walczyć, ale gdy czerwona mgła zasnuwa jej oczy, traci nad sobą kontrolę.
    Co lubi? Ciszę, obecność natury wokół siebie, książki, zwierzęta (niekoniecznie jeść), względny spokój. Smak krwi. Cień przerażenia w oczach swych ofiar. Gonitwę.
    Czego nie lubi? Głośnych dźwięków, tłoku, ludzi (gdy nie jest specjalnie głodna), istot aroganckich i przemądrzałych.


    Wygląd zewnętrzny:

    Zaczynając od ogółu, Freki jest kobietą wysoką, opisywaną zwykle jako szczupłą, z widocznym, acz ledwo ledwo, rysunkiem mięśni (tu należy nadmienić, że dla własnej niewymuszonej przyjemności, często ćwiczy i nie przejada się, trzymając linię).
    Patrząc na jej twarz, pierwsze co najbardziej rzuci się w oczy, to jej przenikliwe bursztynowe oczy, którymi żywo lustruje okolicę. Ma bardzo ostre, można powiedzieć drapieżne rysy twarzy. Mocno zarysowana szczęka, pełne często zaciśnięte usta, prosty elegancki nos, ciemne naturalne brwi i wielkie oczy, otoczone wianuszkiem gęstych rzęs, są jej wizytówką.
    Ma popielatoszare długie włosy, które, dla wygody, wiąże w gruby warkocz (częściej) lub kok (rzadziej). Lubi o nie dbać, choć bez przesady.
    Przechodząc do budowy ciała, nie można jej odmówić kobiecych atrybutów godnych niejednej wyretuszowanej gwiazdeczki – zmodyfikowane geny dają tu o sobie znać z całym impetem. Jest urodzonym drapieżnikiem. Nie musi za nikim się uganiać – potencjalne ofiary zlatują do niej jak pszczoły do kwiatu. Ćwiczy, i to widać. Zgrabne ciało, wykute jakby z marmuru, zawiera w sobie odpowiednie krągłości w najodpowiedniejszych ku temu miejscach. Jest proporcjonalna – z wydatnym, ale nie komicznie wielkim, biustem, płaskim brzuchem, szerokimi kobiecymi biodrami i długimi kończynami. Należy stwierdzić, że jest po prostu atrakcyjna.
    Ale przejdźmy jeszcze do znaków szczególnych. Oczy - od tego zaczniemy - jej źrenice błyskają jak u dzikiego zwierza, gdy przemierza świat w mroku. Inną sprawą są twardsze paznokcie - nie muszą być zakrzywione jak u krogulca, żeby rozerwać swe ofiary. Lubi je nosić w szpic i piękne jest to, że nie zwykły jej pękać. I blizny - wiele, wiele blizn, pokrywające w dużej części plecy i ramiona.
    Przejdźmy do ubioru. Zwykłym dla niej strojem jest luźna szara lniana, sięgająca niemal do kolan, koszula, którą przewiązuje w talii grubym skórzanym pasem. Do tego nosi obcisłe spodnie w znacznie ciemniejszym odcieniu szarości. Nogawki w łydkach przewiązuje cienkimi paskami czerwonego materiału (tego samego, którego używa do wiązania włosów). Buty nosi skórzane, wygodne, nieco za kostkę. Gdy się jakimś cudem ochładza, zakłada sweter dziergany z grubej antracytowej (to ten naturalny kolor czerni) wełny i płaszcz, również wełniany, z obszernym kapturem i, jak łatwo zgadnąć, jest w kolorze szarym. Z dodatków, czasami nosi proste ozdoby z surowego bursztynu, jako naszyjniki.



    Historia:





    Zatrute Jabłko

    Godność: Bane
    Lubi: Alkohol.
    Wzrost / waga: 190 cm /83 kg
    Aktualny ubiór: http://imgur.com/NFU9rBd + skórzane, brązowe rękawiczki.
    Znaki szczególne: Nietypowe oczy, białe włosy, szarawy odcień skóry, potrójna szrama przechodząca przez prawe oko, blizna na szyi.
    Zawód: Chirurg // Ordynator Nadmijdupa, Moczymorda, Furfant i Zbereźnik
    Pan / Sługa: Kurator: Jasiek Sebek.
    Pod ręką: Klucze do mieszkania, klucze do Kliniki, pieniądze.
    Nagrody: Animicus, Prezentełko, Kula Pomocna, Tęczowa Różdżka, Bursztynowy Kompas
    SPECJALNE: Administrator Pomocniczy, Mistrz Gry
    Dołączył: 07 Lip 2016
    Posty: 640
    Ostrzeżeń:
     1/3/3
    Wysłany: 29 Wrzesień 2018, 20:29   

    Ach, jak cudownie jest widzieć kogoś tak podobnego, a zarazem tak innego!
    Bardzo ładna karta, ciekawa historia. Nic dodać, nic ująć~




    Z rozkoszą witam nowego Cyrkowca po Drugiej Stronie Zwierciadła!

    AKCEPT
    _________________
    Wyświetl posty z ostatnich:   
    Po drugiej stronie krzywego zwierciadła... Strona Główna
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
    Nie możesz pisać nowych tematów
    Nie możesz odpowiadać w tematach
    Nie możesz zmieniać swoich postów
    Nie możesz usuwać swoich postów
    Nie możesz głosować w ankietach
    Możesz załączać pliki na tym forum
    Możesz ściągać załączniki na tym forum
    Dodaj temat do Ulubionych
    Wersja do druku

    Skocz do:  



    Copyrights © by Spectrofobia Team
    Wygląd projektu Oleandra. Bardzo dziękujemy Noritoshiemu za pomoc przy kodowaniu.

    Forum chronione jest prawami autorskimi!
    Zakaz kopiowania i rozpowszechniania całości bądź części forum bez zgody jego twórców. Dotyczy także kodów graficznych!

    Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
    Template AdInfinitum
    Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 10