To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Po drugiej stronie krzywego zwierciadła...

Karty Postaci - Mahiru Angelo

Anonymous - 17 Grudzień 2016, 01:10
Temat postu: Mahiru Angelo
Imię: Mahiru
Nazwisko: Angelo
Pseudonim: Tempest
Wiek: 19
Rasa: Senna Zjawa
Ranga: Wspomnienie Senne
Miejsce zamieszkania: Kraina Ludzi

Moce:
-Projekcja wspomnień osoby
działa 3 posty/ 2 posty przerwy

-Teleportacja- moc ta pozwala Mahiru teleportować się w dowolne miejsce w odległości 5 kilometrów. Może on również teleportować siebie oraz jakąś dodatkową osobę jednak skraca to maksymalny dystans teleportacji do 2 kilometrów.
1 - 100 m- może przenieść siebie oraz dodatkową osobę 2 razy w obrębie dwóch postów (jeśli nie wykorzysta drugiej teleportacji zostaje ona zmarnowana) / odpoczynek 3 posty po upływie dwóch postów
101 m - 5 km- może przenieść się raz / odpoczynek 4 posty
101 m - 2 km- może przenieść siebie oraz dodatkową osobę raz / odpoczynek 4 posty

-Lewitacja- po ponownym powrocie do "życia" Mahiru jest w stanie unosić się w powietrzu czy swobodnie opadać. Było to dla niego dość dużym szokiem kiedy nagle znalazł się kilka metrów nad ziemią.
Może unieść się maksymalnie na 6 m. Jednak na takiej wysokości nie jest w stanie za długo się utrzymać.
4 - 6 m- czas lewitacji 3 posty / 3 posty zanim znów będzie mógł wznieść się na taką wysokość
0 - 3 m- czas lewitacji nieograniczony / czas odpoczynku brak

Umiejętności:

Walka wręcz- z Mahiru jest straszny chuligan oraz jest dość skory do bójek. Przez to że ciągle wdawał się w bójki walka na pięści weszła mu już w krew. Przez liczne lata bicia się z innymi w końcu osiągnął w tym wyższy poziom. Jednak nie tylko to przyczyniło się do poprawy jego umiejętności. Uprosił rodziców żeby zapisali go na naukę walki wręcz. Jednak nigdzie nie udało mu się zagrzać miejsca na dłużej. Pozwoliło mu to jednak nauczyć się jako tako prawie każdego stylu walki. Z całego tego miksu powstał jego własny przez co jest walka z nim jest dość utrudniona.

Fotograficzna pamięć- pamięć Mahiru jest na tyle dobra, że jest on w stanie zapamiętać wszystko co zobaczy. Rysy twarzy, tekst książki, wiersz, drogę, architekturę jakiegoś budynku. Dosłownie wszystko. Co więcej pamięta rzeczy, które widział dawno temu co pozwala mu przywoływać obrazy nawet z czasów bycia dzieckiem. Dzięki temu bez większego nakładu sił chłopak uczy się bardzo dobrze i nie większych problemów jeśli chodzi o oceny.

Inteligencja- pomimo że na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że Mahiru to taki typowy łobuz, któremu jedynie wagary i bójki w głowie, że nic go nie interesuje, i niczym się nie przejmuje. A w głowie nie ma nic. Pozory lubią mylić. Chłopak jest bardzo inteligentny. Rozwiązywanie zagadek, prowadzenie dyskusji na poziomie, obmyślanie planów czy strategii oraz radzenie sobie w trudnych sytuacjach jak i zachowywanie trzeźwego rozumu. Wszystko to przychodzi mu z większą łatwością niż innym. Zapewne to jedna z umiejętności, która pozwalała jak i pozwala przeżyć dłużej niż powinien prowadząc taki tryb życia.

Charakter:
Mahiru jest bardzo impulsywną i wybuchową osobą. Łatwo jest zostać jego wrogiem. Często wdaje się w bójki różnej maści. Kiedyś głównie bił się z ludźmi ze szkoły. Nie ważne było, że jest starszy, młodszy, wyższy, niższy, lepiej od niego zbudowany. Jeśli ktoś go zdenerwował to mógł być pewien, że zaraz oberwie. Rzadkością jest doświadczenie momentu kiedy się powstrzymuje. Teraz nawet wdaje się w bójki z dużo starszymi od siebie. Po mimo tego, że ciągle się z kimś bije rzadkością jest zobaczenie go posiniaczonego czy rannego. Przeważnie to jego przeciwnicy są poważnie pokiereszowani i kończą z połamanymi rękami, nogami lub nosem. Można powiedzieć, że w tej kwestii przypomina burzę. Przechodzi i niszczy wszystko i wszystkich na swojej drodze. Jest bardzo pewny siebie i nie obchodzi go co ktoś będzie o nim myślał po usłyszeniu co zrobił czy jaki ma charakter. Można powiedzieć, że robi i mówi co mu się żywnie podoba nie zwracając specjalnie uwagi na otoczenie. Pomimo jego tego często jego rówieśnicy z klasy czy osoby, które miały z nim do czynienia trochę więcej mówią, że nie baliby się powierzyć mu swojej przyszłości. Dzięki swojej inteligencji i fotograficznej pamięci zawsze miał wysokie wyniki w szkole. Często zajmował pierwsze miejsca w różnych konkursach. Ma on także bardziej przyjazną stronę. Da się z nim normalnie porozmawiać chociaż trudno jest go przekonać o swoich racjach. Jest on bardzo lojalny wobec swoich przyjaciół i rodziny. Byłby w stanie dla nich pogrążyć cały świat w chaosie czy nawet go zniszczyć. Jeśli już podejmie się jakiegoś zadania, wyzwania czy coś sobie postanowi to doprowadzi to do końca nie ważne co.

Wygląd zewnętrzny:
Mahiru jest przystoinym, wysokim chłopakiem o szczupłej i dobrze zbudowanej sylwetce. Mierzy 181 centymetry i waży 73 kilo. Jest on blondynem. Włosy sięgają mu trochę poniżej karku i przeważnie ułożone są w artystyczny nieład z grzywką opadającą swobodnie na jego twarz. Po tym jak został Senną Zjawą kilka kosmyków zmieniło kolor na biały. Oczy zmieniły kolor na czerwony. Można powiedzieć, że potrafi „zabijać” wzrokiem kiedy się zdenerwuje. Ma jasną cerę. Jego usta są pełne i blade. Na lewym uchu nosi kolczyk. Również po zmianie w Senną Zjawę na jego nadgarstku pojawił się tatuaż w kształcie połowy serca. Nie ma pojęcia co może być powodem pojawienia się ów tatuażu. Jeśli chodzi o jego ubiór to głównymi rzeczami, które nosi praktycznie na co dzień są jego czarne bojówki, wysokie desanty, żółto-czarna kurtka z kapturem oraz nieśmiertelnik na szyi. Nosi przeróżne T-shirty. Jednak nie ma swoich ulubionych. Zakład akurat ten, który wpadnie mu pod rękę.

Historia:
Tutaj

Tyk - 21 Grudzień 2016, 01:05

Moce
1. Przesadnie udziwnione. Zmień opis tak żeby ograniczenia były jednolite bez względu na odległość z uwzględnieniem tylko tego, że można na znacznie krótszy dystans gdy przenosisz się z kimś.
2. Tutaj rozróżnienie owszem jest wskazane, jednak w drugi wypadku jak należy wprowadzić jakieś ograniczenie, nawet jeżeli byłoby dość łagodne pod względem postów - ale też bez przesady.

Umiejętności
- Usuń część o nauczeniu się "prawie każdego stylu walki" oraz opisz na czym polega ten, używany przez Twoją postać.
- Fotograficzna pamięć nie pomaga w nauce, wręcz przeciwnie. Dostosuje więc do tego opis.
- Umiejętność wymaga zdecydowanie dookreślenia na czym dokładnie polega, na razie niewiele z niej wiadomo poza tym, że niektóre rzeczy przychodzą mu łatwiej od innych, ale to jest zdanie niemal zawsze prawdziwe.

Charakter
Informacja o tym jak nie wygląda nie pasje nawet do wyglądu, a Ty umieszczasz ją w charakterze. Charakter ma pokazywać jaka postać jest, a nie jak wszyscy od niej obrywają - to i tak zweryfikuje fabuła.

Historia
Cała do napisania na nowo. Za dużo tam człowieka, którym twoja postać nigdy nie była, a jedynie o którego była oparta. Na dodatek zaznacz też wyraźnie, że to zupełnie inne osoby, żeby nie było nieporozumień.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group