To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Po drugiej stronie krzywego zwierciadła...

Konkursy - Trick or treat? Halloweenowa Loteria

Anonymous - 2 Listopad 2014, 19:08

    Ostatni będą pierwszymi! xD 20!!! xD


Pozdrawiam,
Niezrównoważona psychicznie Ja.

Anonymous - 6 Listopad 2014, 19:37

    A ja chcę dziewiętnaście. <3

    Pozdrawiam, Ryżyk. xD

Oleander - 9 Listopad 2014, 00:56

Niestety, rozdanie psikusów opóźni się o dzień lub maksymalnie dwa. Ale za to jeżeli ktoś jeszcze się zdecyduje do tego czasu, może wziąć udział w loterii.
Anonymous - 10 Listopad 2014, 00:39

17 proszu.
Rello - 10 Listopad 2014, 16:45

Skoro jeszcze jest szansa to co mi tam... .

Poproszę 15

Oleander - 10 Listopad 2014, 18:38

Lista Psikusów
1. Głowa postaci zmienia się w halloweenową dynię i pozostaje w tym stanie przez 6 postów. Postać normalnie zachowuje wszystkie swoje zmysły. (Cedrik)
2. Postać prześladują dynie, a przynajmniej tak jej się wydaje. Odbiorca tego psikusa gdzie nie spojrzy, tam będzie widział dynie, których nie zobaczy nikt inny. W dodatku będzie pewien, że z jakiegoś powodu śledzą one każdy jego ruch. Psikus utrzymuje się przez 5 postów. (Lisek)
3. Postać co trzecie słowo mówi „dynia”. Robi to bezwiednie i nie może tego opanować przez 6 postów. (Duma)
4. Postać znajduje zaproszenie do nawiedzonego hotelu w Dyniowym Miasteczku. Gdy kończy czytać ostatnie zdanie, zauważa, że już stoi w holu budynku. Postać nie może go opuścić przez 5 postów. Gdy spróbuje uciec, okazuje się, że ponownie ląduje w jednym z pomieszczeń. (Haley)
5. Gdy postać przebywa w ciszy, zaczyna słyszeć za sobą niepokojący, wręcz nieznośny chichot klauna. Psikus działa przez 6 postów. (Wena)
6. Oczy postaci zaczynają świecić jasnym, pomarańczowozłotym światłem. Nie utrudnia ono widzenia, jednak nadaje odbiorcy psikusa wyglądu dyniowego lampionu. Psikus utrzymuje się przez 6 postów. (Ymel)
7. Postać zostaje zaklęta w stracha na wróble. A przynajmniej tak widzi ją każdy, kto patrzy na nią z odległości większej, niż 10 metrów. Psikus ten działa na zasadzie iluzji i utrzymuje się przez 5 postów. (Falythia)
8. Cień postaci dostaje bzika! Przybiera dziwaczne kształty, wygłupia się i za wszelką cenę stara się przestraszyć swojego posiadacza. Jego dzikie harce kończą się dopiero po 6 postach. (Dee Dee)
9. Postać znajduje tajemniczą halloweenową maskę (do wyboru: wilkołak, zombie, wiedźma) i postanawia ją przymierzyć. Gdy po chwili chce ją zdjąć okazuje się, że jest to niemożliwe! Maska pozwoli się zdjąć dopiero po upływie 6 postów. Przez ten czas wszyscy będą uważać postać za strasznego potwora. (Ingrid)
10. Postaci wydaje się, że każda napotkana przez nią osoba to wielki, gadający cukierek (lub inny rodzaj słodyczy). To słodkie widzenie utrzymuje się przez 5 postów. (Vega)
11. Włosy postaci zmieniają się w suche gałęzie. Pozostają w tym stanie przez 6 postów.
12. Cień postaci dostaje bzika! Przybiera dziwaczne kształty, wygłupia się i za wszelką cenę stara się przestraszyć swojego posiadacza. Jego dzikie harce kończą się dopiero po 6 postach. (Kruk)
13. Postać znajduje zaproszenie do nawiedzonego hotelu w Dyniowym Miasteczku. Gdy kończy czytać ostatnie zdanie, zauważa, że już stoi w holu budynku. Postać nie może go opuścić przez 5 postów. Gdy spróbuje uciec, okazuje się, że ponownie ląduje w jednym z pomieszczeń. (Iskra)
14. Oczy postaci zaczynają świecić jasnym, pomarańczowozłotym światłem. Nie utrudnia ono widzenia, jednak nadaje odbiorcy psikusa wyglądu dyniowego lampionu. Psikus utrzymuje się przez 6 postów.
15. Gdy postać przebywa w ciszy, zaczyna słyszeć za sobą niepokojący, wręcz nieznośny chichot klauna. Psikus działa przez 6 postów. (Revi)
16. Postać znajduje zaproszenie do nawiedzonego hotelu w Dyniowym Miasteczku. Gdy kończy czytać ostatnie zdanie, zauważa, że już stoi w holu budynku. Postać nie może go opuścić przez 5 postów. Gdy spróbuje uciec, okazuje się, że ponownie ląduje w jednym z pomieszczeń. (Katiusha)
17. Postaci wydaje się, że każda napotkana przez nią osoba to wielki, gadający cukierek (lub inny rodzaj słodyczy). To słodkie widzenie utrzymuje się przez 5 postów. (Benjamin)
18. Postać znajduje tajemniczą halloweenową maskę (do wyboru: wilkołak, zombie, wiedźma) i postanawia ją przymierzyć. Gdy po chwili chce ją zdjąć okazuje się, że jest to niemożliwe! Maska pozwoli się zdjąć dopiero po upływie 6 postów. Przez ten czas wszyscy będą uważać postać za strasznego potwora.
19. Postać prześladują dynie, a przynajmniej tak jej się wydaje. Odbiorca tego psikusa gdzie nie spojrzy, tam będzie widział dynie, których nie zobaczy nikt inny. W dodatku będzie pewien, że z jakiegoś powodu śledzą one każdy jego ruch. Psikus utrzymuje się przez 5 postów. (Rise)
20. Postać co trzecie słowo mówi „dynia”. Robi to bezwiednie i nie może tego opanować przez 6 postów. (Symphonica)

Katiusha – Ponieważ numer 17 był już zajęty, przydzieliłem Ci wcześniejszy.


✶ Kilka słów na temat psikusów.
Przypominam, że by mieć szansę na zdobycie nagrody, należy odegrać psikus fabularnie od początku do końca (tj. przez co najmniej taką liczbę postów, jaka jest określona przy danym psikusie). Okoliczności „zdobycia” psikusa są absolutnie dowolne. Przykładowo: postać mogła znaleźć małą dynię, która wybuchła jej prosto w twarz, a potem cień postaci zaczyna wariować.
Pamiętajcie, że nic nie stoi na przeszkodzie, by odgrywać psikusy razem i umawiać się na wspólne fabuły!

✶ Kilka słów na temat terminów.
Z uwagi na opóźnienia, termin odgrywania psikusów zostaje przedłużony do 5 stycznia.
Usprawiedliwienia: Wszelkie nieobecności i prośby o przedłużenie terminu muszą być zgłaszane do 5 stycznia. Usprawiedliwienia nadesłane po tym czasie będą przyjmowane jedynie, jeśli dany gracz napisał już więcej, niż 2 posty w psikusowej fabule (ale np. wypadł mu niespodziewany wyjazd).

Gdy odegracie już swój psikus, prześlijcie link do tematu w PW do Noritoshiego.

Oleander - 22 Marzec 2015, 20:57

Pora na trochę spóźnione ogłoszenie nagród za halloweenowe psikusy.

Niestety, ze wszystkich zgłoszonych osób, do końca dotrwały tylko 4. Serdeczne gratulacje dla Dee Dee, Ymel, Revi oraz Vegi! Nasi psikusowi sędziowie uważnie przestudiowali każdą fabułę i przyznali graczom punkty.

Najwięcej punktów otrzymała Dee Dee, której nagrodą będzie dowolna bestia z Bestariusza od Grimma do Gatto (z Gatto włącznie). Nieco mniej punktów otrzymała Ymel, która otrzyma w nagrodę dowolną bestię od Grimma do Likyusa. Revi oraz Vega, którzy zajęli „trzecie miejsce”, otrzymują dowolny magiczny przedmiot od początku spisu do Makrosa. Kiedy zdecydujecie się na bestię/przedmiot, prześlijcie jego nazwę do Oleandra na PW.
Jeszcze raz, gratulujemy!



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group